Του Στρατή Μαζίδη Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (ποιου κράτους;), μερικοί δηλαδή καλοπληρωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι από όλους εμάς, αποφάσισαν πως οι υπάλληλοι της Εφορίας μπορούν να μπουκάρουν στα σπίτια των πολιτών όποτε θέλουν αν υπάρχει χρέος στην εφορία ή ένδειξη φοροδιαφυγής. Μάλιστα! Χρέος; Τι χρέος; Αυτό που μας δημιούργησαν ενώ δεν είχαμε, με τους υπέρογκους […]
from TheNewsGr http://ift.tt/1sTkXur
via IFTTT
from TheNewsGr http://ift.tt/1sTkXur
via IFTTT
No comments:
Post a Comment