Tuesday, August 12, 2014

Και τώρα για να δούμε.Ποιανού εφοριακού θα στάξει το πρώτο αίμα ;

Του Στρατή Μαζίδη Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (ποιου κράτους;), μερικοί δηλαδή καλοπληρωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι από όλους εμάς, αποφάσισαν πως οι υπάλληλοι της Εφορίας μπορούν να μπουκάρουν στα σπίτια των πολιτών όποτε θέλουν αν υπάρχει χρέος στην εφορία ή ένδειξη φοροδιαφυγής. Μάλιστα! Χρέος; Τι χρέος; Αυτό που μας δημιούργησαν ενώ δεν είχαμε, με τους υπέρογκους […]



from TheNewsGr http://ift.tt/1sTkXur

via IFTTT

No comments:

Post a Comment