Με την παρουσία του Αρχιεπισκόπου Κρήτης Ειρηναίου έγινε χθες η συζήτηση για το αποτεφρωτήριο νεκρών, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Ηρακλείου.
from enallaktikos.gr - Ανεξάρτητος κόμβος για την Αλληλέγγυα, Κοινωνική - Συνεργατική Οικονομία, την Αειφορία και την Κοινωνία των Πολιτών http://ift.tt/1R6ywT6
via IFTTT
No comments:
Post a Comment